sábado, 7 de diciembre de 2013

Autoavaluació


Tot seguit parlaré del desenvolupament de l'assignatura de TIC-TAC i el meu propi desenvolupament en vers aquesta.

En l'assignatura de Comunicació e Interacció Educativa, més específicament en la part referent en les Tecnologies de la Informació i la Comunicació aplicades pel Aprenentatge i Coneixement hem tractat una varietat de temàtiques com és la competència digital, la web 2.0, la wiki, les TIC com a recursos educatius, el llenguatge audiovisual, edició de vídeo, l'aprenentatge arrel la eina tecnològica.

Respecte aquesta temàtica, ja la coneixia amb anterioritat però de forma molt superficial, mai m'havia endinsat i m'ha servit per donar-li nom a processos, distribuïr, diferenciar, diferenciar... conceptes.

Ho hem aplicat de manera innovadora, ja que no haviem de fer ús de eïnes habituals pel desenvolupament de la classe, sino d'un blog en el qual la distribució i planificació del temps era responsabilitat nostra ja que no teniem dates "d'entrega", de manera que penso que hem treballat altres aspectes de mode transversal en la matèria, gràcies a aquesta llibertat que hem disposat.

He après fent meves les aportacions de les lectures, per exemple, en quin nivell de competència m'ubico, o quina tipologia de programes utilitzo, quina no i perquè...

He començat a utilitzar una aplicació nova que ens va ensenyar la professora a classe, el symbaloo (em facilita moltíssim i m'estalvia temps de recerca de webs que sovint utilitzo).

El que manca en la assignatura, és un major aprofundiment  en el tema de l'educació i les TIC, però entenc que disposem de poc temps.  De manera que el que hem tractat, que entenc com a quelcom introductor en la matèria fins al moment no té gaire relació amb els estudis que estem impartint.


Penso que el que millor que he fet, ha estat l'anàlisi audiovisual de la pel·lícula de Eduardo manostijeras, però que alhora m'ha suposat de major complexitat.

Podria haver millorat absolutament tot, per aquest motiu estic continuament retocant tot del blog, buscant la millora d'aquest (però sóc consicent que mai serà perfecte, si sapigués de HTML...)

El que he fet pitjor, varies coses, però el que no em convenç gens són les etiquetes ni els títols de les entrades. Si algú m'aconsella respecte això (o el que vegi que pot ser millorable) s' ho agraïria!!!!!

Moltes gràcies per llegir-me!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario